Hej alla bloggläsare! ;)

Hej,
Har inte bloggat på ett tag nu men de är för att jag inte har orkat att göra de :P haha.
Men iaf, under den tiden har jag väl varit med folk och haft roligt :) även så har jag åkt till farmor och farfar och hälsat på i Gällivare. Det var fest där för farfar fyllde 60 år! Sen så var min pappa och hans familj också där och dom åkte jag och Tommy med ner hit till Östersund. Och här i Östersund så har jag jobbat och tagit det ganska så lugnt men ändå haft saker åh göra ;)
Men de är ju de att jag saknar min underbara flickvän Natalie så in i norden att jag inte vet vad jag ska göra :'( inte kul att vara ifrån henne så här länge :/ menmen sånt måste man tåla ibland....
Fast hon ska ju komma ner hit nästa vecka nån gång, tror det blir fredag elr lördag nån gång (Y) men det känns drygt att vänta tills dess för en vecka känns jättelänge :( och nu när man vet att hon ska komma så saknar man henne dubbelt så mkt som innan ;/
Och idag har jag och Tommy vaknat kring 2-3 ungefär och då satt jag mig och spela GH lll en stund men gick sedan ner för att fika åh kolla på tv. Och nu försöker vi hitta lite folk vi kan vara med, vi skulle träffa Felicia lite senare iaf men nu ska vi till kiosken och sedan blir det nog till Sofia förhoppningsvis ;D men vi hörs!


Pussar! /S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0