Korvkaka!

Tjabba!
I helgen så har jag varit i stugan som ligger i Hotagen. Vi har fiskat, åkt båt och badat där borta, har haft det ganska så trevligt fast sista dagen var det en skitdag för då var det dåligt väder och så skulle vi hem och då är de massa packande åh så. Menmen nu är man hemma igen och har jobbat idag från kl: 07.00-14.00 utan lunch för att tjäna lite mer eftersom det egentligen skulle bli en kort dag idag men den blev ganska lång ändå ;)
Sen väntade vi på hämtning därifrån och då bar det iväg för att köpa pizza :) mums!
Och nu så har jag duschat och tagit det lugnt, ska iväg snart och köpa en cola och sedan sätta mig framför en film skulle jag tro. :)
Aja vi hörs väl imorn igen kanske ;p haha!



Jag saknar dig massor mest min älskling! Bara 4 dagar kvar innan du kommer ;* <3

Pusshej! / Sebbson ;*

Kommentarer
Postat av: Natalie ! ;) <3

SAKNAR DIG MEST BABY! <3

2009-07-20 @ 17:51:23
URL: http://natalieberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0