Feeejt LAN!! =)

Hejhopp alla! ;)
Idag har jag sovit hos älskling från igår. Vaknade väl kring halv 12 och då kom älskling hem på lunch :) sen for jag hem för att hjälpa till där hemma som vanligt då ;> haha! Efter en stund kom Tommy till mig och då gjorde vi inte så mkt alls, typ chillade runt elr nå? x) aja sen for jag åh skulle tanka och fylla på olja i moppen, vi träffade Anton och Jesper och Anton cyklade ;O haha!
åh han ska köpa en ny moppe han ;) typhoon tror jag de blir då (Y)
och nu så sittter jag på Lan hos Tommy, det fetaste jag varit med hon ;O haha noot! bara jag och Tommy xD
haha ha det bra allihopa!
Vad ska alla göra till Midsommar förresten? =)

Puss <3 / Sebbson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0