God kväll!

Ikväll så har jag varit med Tommy :) vi var hos Jonka ett tag och hjälpte dom skruva ihop Jens Botchian ;> och då var Tommy så smart och fäste jordkabeln i ramen och så starta jag den och de gick fint så länge jag höll i moppen med bara en hand, men när jag satt dit den andra handen så då jäklar fick jag fet stöten i armen/handleden vars mitt armband sitter! ;o helt sinnes! ;>
sen så for vi och stuntade en stund och hittade en ny parkering/yta att köra på bara typ 100 meter från vars jag bor :) äre bara soft eller? japp självklart (Y) kom även en kille dit och kolla när vi körde x) och nu sitter jag i telefonen med min älskling och ska ta och lägga mig och se film ;)
men vi hörs alla bloggläsare! :D

Puss! ;> /Neosrider






Två söta bilder på MIN UNDERBARA ÄLSKLING!! <33



Kommentarer
Postat av: sofiem

UPPDATERA!:D

2009-06-11 @ 14:33:49
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0