Hej alla!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på sista tiden :( men har inte haft nån lust för de x) men ska bättra mig nu! (Y)
iaf  idag så har jag varit på skolan och gjort klart nå rester i svenska och på idrotten hade vi kanotpaddling igen ;) haha.. det var nog fan dagens xD jag, qvist och hibba skulle paddla i samma kanot och qvist är jävlat sämst på de och då höll vi på tippa i massa gånger ;) förra gången var det bara jag och hibba och då hann vi då ut förbi Ica Kvantum åh de på en halvtimme (Y) men idag tog det en halvtimme att bara ta sig från land ut till första bron ;o
helt sinnes! haha ;D
sen var jag kvar på skolan en stund för att få veta mitt betyg i EL. A och det provet hade jag endast pluggat på i MAX 1 timme!
och vet ni vad jag fick för betyg? VG+! (Y) haha :D så då vart jag glad för jag trodde jag hade failat totalt...
idag vet jag inte alls vad jag ska göra :S hade velat vara med älskling men vet it hur de blir?
får väl se vad som händer ;p

Puss/ Sebbson


Älskar dig Natalie Berggren! -`v´-



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med Sebastian<3

2009-06-02 @ 15:49:42
URL: http://natalieberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0