Onsdag! :)

Hej.
Idag har jag varit på skolan och typ gas-svetsat och hållt på ;P sen så var vi på snutstationen för Hibba skulle hämta sin moppe, men he vart it för han skulle på förhör först ;) haha!
slutade lite innan 12 och var väl kvar på skolan till kvart i 3? haha lite har man då åh göra x)
vi satt och lanade i wc3 och hade kul ;D och idag/ikväll ska jag vara med älskling <3 härligt! för det var en stund sen sist (Y)
ska även sova dära :D en till grejj är ju att det är bara en vecka tills jag får sommarlov ;o FN!
men nu ska jag ta och vaska mitt golv tydligen enligt Kalle! -.- aja det är väl bara att börja slavgöran så man tar sig till Natalie nån gång :)

pussåhej! /
Sebbson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0