Sommarlov

Hejsan;) 
Natalie som sitter och skriver ett inlägg nu, Sebastian håller då på i garaget och lagar hans lillebrors fyrhjuling. Och jag sitter här vid datorn, finns inte så mycket att göra idag. Det har regnat hela natten och de regnar fortfarande så de blir nog filmdag med min übergulliga älskling! Ingen bra början med vädret på sommarlovet men får hoppas att de blir bättre. Längtar då enormt mycket till midsommar känns som att de kommer bli jätteroligt och mysigt kan jag säga. :) Kommer tillbringa den med älsk och hans familj. Ne nu ska jag gå och se film och mysa med pojken min!

Ni får ha en trevlig fortsättning på lovet //

Neosrider & Natalie


Natalie älsklar sin Sebastian mest av allt!
25 JUNI 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0