Because I love you so mutch! <3

Hej alla :)
har varit dålig på att blogga nu dom senaste dagarna men har inte känt för att göra de :P
men nu ska jag ta och skriva lite :) Helgen som nu har varit har jag varit med älskling och även Tommy =)
I fredags kom Natalie till mig kring 5 kanske och efter ett tag for vi till Mioparkeringen och stunta lite, men där blev vi inte så länge.. Vi for då till Forslunds och då hängde även Möller med dit och hörde moppe =) det vart en rikgit lyckad moppekväll! :D vi tog lite kort och hade de roligt :) sen for jag till Tommy och sov där för vi skulle till Luleå dagen efter tidigt på morronen. Så lördagen blev det lule från halv 10 till kanske 5 :P hittade mkt kläder och grejjer som jag ville ha men köpte bara ett par handtag och handskar x) när vi kom hem for jag hem och åt och då kom Natalie också och då skulle hon sova hos mig =D grymt mysigt <3 och nu idag så vart det stunt på Forslunds med Möller, Tommy, Natalie och Alexandra (Y) dom låg i solen och steekte och vi pojkar körde moppe :D haha!
Just nu så har jag suttit och väntat på att Tommy och Alexandra ska komma men dömjen verkar ju inte komma förens det har börjat växa mossa på mig så ska nog gå ut och hoppa studsmatta (Y) så vi hörs väl senare!

Älskar dig mest av allt Natalie Berggren <33

Puss! / S

lite bilder från helgen =)









Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha så söliga är vi väl inte(A)

2009-05-17 @ 22:12:45
URL: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: ronja

schtek, haha

2009-05-20 @ 21:02:31
URL: http://ronjish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0