flippi'n around like nothing

hej alla bloggläsare :) imorn är de jävlat rönneprov i hydraulik och pneumatik -.- nån som vill ersätta mig då? (a) och som är kunnig inom de x) aja hoppas det går bra! håll tummarna för mig (Y) var med älsk idag iaf och det blev att hoppas studsmatta och ta kort :) sen lite kortspel =) och imorn blir de åh stunta med moppen (Y) nån som är på? ring isf ffs! =D
aja ska lägga mig och sussa.. Ha det bra alla :)

Scheejoow!






du är underbarast! -v-





God natt då =) / Neosrider'

Kommentarer
Postat av: anton

jag är fettmedtaggjao ;)

2009-05-15 @ 10:48:38
Postat av: Anonym

haha, men självklart :D det är nu du ska anteckna!

2009-05-15 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0