God kväll :)

Nu har jag äntligen betalt mina Shuttershades och är glad för de!(Y):D
Aja kvällen som gått nu har jag varit barnvakt ända sen kvart över 3 idag och jag är helt sinnes över de! :@ är gode less på att vara barnvakt nu men som tur är var det här sista gången på ett bra tag (Y) FN är ett ord för de ;) men helt kasst har det ju inte varit heller för jag fick ju besök av Linuz och Natalie <3 fast Linuz var vara en sväng tills han skuile äta =)
Och nu så sitter jag med lite socialt folk på msn och även läser lite på Tjuvlyssnat.se :D gå in och läs där, mkt roligt! speciellt på PLUS menyn ^^ aja men nu ska jag fortsätta att prata med Natalie i tlfn och sen se en film och sova =)

Nattinatti alla!
Puss! /S




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gullebloggen:)

2009-05-11 @ 16:21:40
URL: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0