Hej allihopa!

Förlåt om jag inte skrev igår kväll men det gör jag nu ist :) vi vart gode så sent hemma hos Linuz igår och hade riktigt trevligt (Y) elr iaf nästan hela kvällen men sen vart det lite sinnes där på slutet. :(
Aja vi badade iaf badtunna och spelade kort, plus lite fiddykörning! kulkul :D sen for jag, natalie och ronja och skjutsade hem ronja, sen for jag hem med natalie till hennes pappa och där flippa vi burgers x) mums!
sov där till idag och det var mys de! <33 kom typ nyss hem därifrån och ska ta och äta lite mat nu men vi hörs sen!

Söker även nån som kan hjälpa mig med en fräään bloggdesign, så släng gärna en kommentar om nån är sugen! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0