Hellu! =)

Idag har varit en fullpackad dag ;) därför jag inte har orkat blogga nå idag x) men lite snabbt vad som hänt. kom från skolan och märkte att idag hade studsmattan kommit och steekarbrillsen också såklart! (Y) :D kan inte bli bättre, men iaf så satt jag ihop studsmattan och så. sen när jag var klart tyyp så kom Sofie och det var länge sen sist ;* tack för idag vännen :) var grymt kul att få träffa dig (Y) och så kom linuz och tommy såklart också, haha och dom kom inte snabbt... tog typ 10 min från linuz till mig och det är väl typ 600 meter max! undra varför? jo för dom tog linuz åkgräsklippare xD lal på dom!
men dom for nästan dirr men tommy kom tillbaka lite senare och då hade han men sig alexandra :) vi spelade kort och satt vid datan. vi fick för oss att fara till grönan helt plötsligt och då ville sofie inte följa men hon trampade glatt iväg med sin snygghojj och fort gick he ;P haha! =) på grönan träffade vi ett antal personer, tror det var kanske 15 st där? =) yeyy (Y) det bar av hem till tommy för kladdkakebakning senare och gott blev de med gammaldags vaniljglass till :) MUMS!! och nått nytt som tommys bror lärde mig var att äta fiskpinnar med salsasås ;o trodde aldrig he sku vara gott men smakade och de var kanon! jävlat 5 av 5 toasters!(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) åh fyfan för skolan känner jag nu.. ganska så många prov kvar men knappt några skoldagar kvar ;o HELT SINNES! och just nu så sitter jag och lyssnar på Spotify och skriver på msn.. men måste nog plugga lite också :( aja vi hörs imorn allihopa! =D

Sov gott&Dröm sött!

Peeyz jaooo!







Kommentarer
Postat av: Linuz ;)

Jag tkr det var ganska roligt att ta klipparn till dig, det var ju jobbigt att gå så man måste ju lösa problemet på något sätt! ;)

2009-05-14 @ 09:36:16
URL: http://linuzohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0