I can't tell how mutch I love you baby! <33

Hej, Natalie tycker att jag är dålig på att uppdatera så just därför ska jag uppdatera just nu ;)
min dag idag har varit att fira min lillebror Filip och jag gjorde hans tårta åh de (Y) FN rent utav de x)
sen vart det studsmatta med lill-Hugo också, ganska kul :) han var rätt grym på studsmatta och de var vad jag minst anade xD sen övertalade Tommy mig att komma till Forslunds och stunta lite med han och några till ;P sagt åh gjort så for jag dit och röjde fett ;) som vanligt =) haha! Hade även jävligt kul :D typ Bergwall, Möller och dom drygade på som fan och man skrattade som fan xD och inte minst med de så vart de ett feeeeeeeet skrap med StuntSalles aerox som Bergwall lyckades lägga ;) haha! HELT SINNES! Han tog i och höll i bakbromsen och då hände inget och så gjorde han samma sak igen men släppte bromsen helt och tog i ännu mer och då satt han med moppen i knät ;D hahahaha! ;D
aja har iaf haft skitkul ikväll =)

Sov gott alla!
Puss! <3


Älskar dig mest av allt Natalie! -v-
Och nu är det bara 6 dagar kvar tills 11 månader :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0