Myyys med älskling! <3

Hej där,
idag/ikväll har jag spenderat med min älskling! ;) det har varit hur skönt som helst, vi har typ slappat hela dagen (Y)
när jag kom dit så vart det att vi käkade hamburgare och pommes, mums! sen var Natalies syrra och hennes barn Kelly och Melwin där. sen gick jag och Natalie upp på hennes rum och såg på film :) jag såg väl 10-15 min av första filmen sen sov jag xD sen vakna jag i typ slutet av filmen och sen vart det massage :) det var hur skönt som helst :D(Y) tack älskling för ikväll och för t-shirten också <3:) och nu så ska jag se en film och sova :)

Hörs Ma Hej!
Smsa imorn för he är tråkdag på skolan! ;)

Puss! /Sebbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0