Scheejoowh!

Hej alla! hoppas ni tycker om min blogg och mitt skrivande :) för tycker det här var ändå en ganska så rolig sysselsättning (Y) aja kvällen som gått då, först åh främst så hängde jag med tommy på stan som smakråd(han har väldigt svårt att betsämma sig för ett klädesplagg) han köpte iaf 4 st t-shirts och en nyckelring (Y) haha! :D och jag köpte också en likadan nyckelring och den är jättefin :) blinkar så fint på moppeperlan ;) sen blev jag besviken när jag kom hem.. för då såg jag ingen studsmatta här! så då ringde jag mamma och fråga vars den var och då så hade hon ringt till DHL och frågat när den skulle komma. och då hade dom sagt att den var i luleå på buss stationen men inte skickats och att dom hade redan stängt där.... så då vart jag irriterad som fan! :@ men för att inte he sönder nå så for jag ut och steekte med perlan och då vart allt mkt bättre -v- blev väl ute sen 7 till 10 och hittade massa roligt folk att köra med :)(Y) kanonkul vettja x) tror vi blev 8-9 st som for och gasa moppe, plus satt jag min första ring på bakhjulet sittande idag! :D(Y) till slut så bar det av till Grönan och där filmades de en massa när Gazi och Peter körde med moppe.. Kortfattat vad som filmades: Gazi med vespa hoppar typ 4 meter och peter med crossmoppe typ 5.5 meter ;) helt galet och kul vare (Y) tack för ikväll folks :)
ska även lägga upp filmerna på Youtube, så kolla in där :) sök på min användare: Lillsebisch  || så ska ni nog hitta galenskaperna x)
Aja nu ska jag lyssna lite på Spotify och kanske ringa älskling!

Vi hörs!
PotatisPalt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0