Tjululu! =)

Idag har jag haft det slappt i skolan, hade väl lektion i typ 20 min och sen slutade vi (Y) fast själv stanna jag kvar och tog de lugnt med några stycken :) sen for jag och cruisa med moppen och svängde förbi på CH och träffade Natalie i 20 min :) myys! <3 så jag for och fördrev tiden på moppen i ca. 1 timme för skulle sen på lasarettet och kolla lite =P
och nu så har jag fixat moppen, den blev cepe uti OK och puttrade hem... när jag kom hem ringde jag tommy om hjälp och det ordnade sig dirr ;) var bara en loppa på stiftet (a) och sen så fixade han också Spotify åt mig! Det är ett klart FN!! =D
sen en till grejj är att förhoppningsvis så kommer våran studsmatta idag också, elr iallafall vad tröga kärringen på DHL sa så lät de som de ;) fast hon var gode trög så man vet it x) men hoppas! (Y)

Pyss och kramen!
/ Sebbson =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0