24 september

Hej

Idag var jag ju som sagt på Gmi och körde lastbil hela dagen :)
Fick även prova på att köra kranen som hör till FM9:an som jag körde idag, det var ganska så kul ändå ^^
Sen när vi skulle hem gick vi som vanligt till bussen, medans vi gick tog jag ut busstabellen ur fickan för att kolla när bussen gick och stängde därefter aldrig fickan -.- så när vi väl var framme på busshållplatsen så stod vi i 20 min kanske och väntade innan bussen kom och när bussen kom så skulle jag ta ut busskortet och då kände jag att fickan var tom :o då tänkte jag HELVETE! nu har jag tappat alla mina kort, såsom skoterkort, bankomatkort, ID kort med mera och vart gode orolig eftersom det är en skog man går igenom så gode svårt att hitta igen de...
Menmen jag gick och gick åh när jag hade letat i typ 15 min gick jag upp helt till Gmi och gick jävlat i samma spår som när jag gick in i skogen och när jag kommer upp på vägen så ser jag nå silvrigt glänsa på andra sidan vägen, då tänkte jag YEES! där är den och så sprang jag över vägen och höll nästan på att bli påkörd också för kollade aldrig efter mig när jag sprang över haha! ;) och där låg den och väntade på mig :D så det var en grym lättnad.
Då var det bara att ringa efter skjuts sen då och Kalle kom och hämtade mig som tur var.
Nu sitter jag och väntar på Linuz att han ska komma och då får vi se vad som händer ;p

Men vi hörs sen!

Puss! ♣
/ Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0