Crazy Taxi is so wonderful!

Hej

Idag har jag varit på skolan och kom hem lite tidigare än vad dagen var tänkt :P skönt de!
Och sen när jag kom hem har jag läst lite i körkortsboken och så har jag fått börja övningsköra nu idag igen ;) så de smiider :)
Sen kom Kalle och bröderna hem och då blev det mat, sen for jag och Filip till St1 och tanka en dunk till hans fyrhjuling och älskling väntade hemma hos mig. När vi hade varit dära så for vi ut och körde och då kom också Tommy :)
Efter ett tag så vart Filip less så då gick vi in och inne hände inte mkt mer än att kolla på Idol och koka saft haha! Det var Natalie som vart sugen på de ;) Sen for Tommy och då fortsatte jag och älsk att kolla på tv men hon skulle också typ hem dirr efter Tommy -.- kulkul!
Och nu har jag suttit och nötit Crazy Taxi och lyssnat på musik :) pratar även i telefon med babe just nu <3

Menmen sov gott alla, imorn blir det att köra lastbil igen tills på fredag eftermiddah.

Puss <3
/Sebbe




Kommentarer
Postat av: Alexandra

BLOND <3

2009-09-24 @ 20:18:51
Postat av: Sofie

blondbebis:)

2009-10-01 @ 17:32:52
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0