Rönnedagen idag då!

Hej bloggen!

Idag idag har jag varit på skolan från 08.10-11.20 för då skulle jag fara på Hyposensibilisering i Sunderbyn. Efter de så får jag inte vara hos folk med hundar elr katter på 2 dagar så idag så var de tänkt att älsk skulle komma men det blev it för hon skulle till nån åh äta...
Aja så då försökte jag kolla runt lite om de fanns något annat att göra men inte de! -.-
Alla skulle ju givetvis göra nånting annat.
Så min dag har väl bestått av Facebook kan man väl säga, har haft bättre dagar menmen får väl tänka positivt, har ju lvl i princip alla mina gubbar/fiskar i alla spel jag spelar där. HAHA! -.-
Och då kan ni ju räkna ut vad resten av dagen har att erbjuda? ;) men lär ju inte finnas nå kvar att göra där snart heller så då blir det att spela Crazy Taxi och försöka slå nytt rekord som alla på Facebook har fått poäng elr hur man ska skriva ;)

Aja ha en fortsatt trevlig kväll alla andra!


Puss&Kram/ Sebbson <3



Kommentarer
Postat av: Natalie

Förlåt för att jag inte kom idag! :( <3 älskar dig sötis<33

2009-09-22 @ 20:45:48
URL: http://natalieberggren.blogg.se/
Postat av: ronja

Tackar så hjärtligt! :->

2009-09-22 @ 21:00:17
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0