Sunderbyn!

Hej igen allihopa :)

Igår var jag som sagt i Natalies och deras stuga som ligger i Yttersta. Vi skulle fira hennes farfar som fyller 80 imorron ;) så blev ganska sent dära innan jag kom hem och då hade jag ingen ork till att blogga elr nå x)
Idag så har jag varit på skolan från 08.10 till typ 14.00 för att då skulle jag igen till Sunderbyn för min Hyposensibilisering och ta 3 st sprutor och är nu inne i min 4:e vecka och då är det 12 veckor kvar...
Och nu så kom Tommy hit så får se vad vi hittar på men ska nog iaf ut och övningsköra en sväng (Y) har ju fått tillbaka lämpen juh! :D
Tog också kort idag på skolan förresten :)

Men nu ska jag gå. Vi hörs senare!

Puss♥
/ Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0