Transport!

Hej!

Nu har skolan börjat och jag tog mig in på transport och är väldigt glad över det! :)
Har gått lite mer än en vecka nu och jag känner att det här är det rätta valet för mig iaf ;) och det är ju de som är huvudsaken. Vi har fått köra lastbil, hjullastare och även bil dom senaste dagarna, det kommer jag få göra i 5 veckor framåt också :) mkt roligt för då flyger dagarna iväg! ;D
Har väl inte gjort så mkt nu under tiden på fritiden, tagit det lugnt, stuntat och varit med min babe! <3


Tack för att du finns för mig Natalie Berggren! du är mitt hopp och min värld <3


// Sebbson <3


Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag som aldrig trodde du skulle få ut tummen ur din röv och börja skriva igen, men grattis;)

2009-09-01 @ 17:01:40
URL: http://ttommysundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0